ІІ тур XXXVII Відкритої університетської студентської олімпіади з математики, присвяченої 125-річчю КПІ ім. Ігоря Сікорського
19 квітня кафедрою математичного аналізу та теорії ймовірностей було проведено ІІ тур XXXVII Відкритої студентської олімпіади з математики КПІ ім. Ігоря Сікорського. Олімпіада, присвячена 125-річчю КПІ, пройшла в режимі онлайн із використанням платформи дистанційного навчання Sikorsky.
Цього року в олімпіаді прийняли участь 137 студентів з 18 факультетів та інститутів КПІ ім. Ігоря Сікорського та трьох інших закладів вищої освіти.
Факультет / інститут / ВНЗ | Кількість студентів | Всього | |
першого курсу | старших курсів | ||
ФММ | 27 | 1 | 28 |
ФМФ | 4 | 13 | 17 |
РТФ | 16 | 0 | 16 |
ФІОТ | 12 | 4 | 16 |
ФПМ | 6 | 7 | 13 |
НН ІПСА | 5 | 6 | 11 |
ФБМІ | 6 | 2 | 8 |
ІСЗЗІ | 6 | 0 | 6 |
НН ІАТЕ | 4 | 0 | 4 |
ІХФ | 1 | 1 | 2 |
КНУ ім. Тараса Шевченка | 0 | 2 | 2 |
НН ФТІ | 1 | 1 | 2 |
ФБТ | 2 | 0 | 2 |
ФЕЛ | 1 | 1 | 2 |
ХТФ | 2 | 0 | 2 |
Jagiellonian University | 0 | 1 | 1 |
НН ІМЗ | 0 | 1 | 1 |
НН ІТС | 1 | 0 | 1 |
НН ММІ | 0 | 1 | 1 |
ОНУ ім. Мечнікова | 0 | 1 | 1 |
ФЛ | 1 | 0 | 1 |
Всього: | 95 | 42 | 137 |
Як і кожного року, олімпіада проводилася в двох категоріях – для студентів першого і старших курсів.
Серед студентів першого курсу найкращий результат показав Корнійко Савелій (ФІОТ, гр. ІП-21), який отримав диплом 2го степеню. Третє місце посів Петрушенко Роман (ФПМ, гр. КМ-23) Крім того, Пумня Михайло (ФПМ, гр. КМ-24) та Фесенко Юлія (ФБМІ, гр. БФ-21) отримали заохочувальні місця.
На старших курсах перше місце здобув Ярош Юрій (НН ІПСА, гр. КА-01), друге – Галганов Олексій (ФМФ, гр. ОМ-21мн), а третє розділили Волинець Кирило (ФІОТ, гр. ІП-15), Колодач Яна (КНУ імені Тараса Шевченка, ФКНК) та Пєшков Антон (ФПМ, гр. КМ-11). Заохочувальні місця отримали Дученко Кирил (НН ММІ, гр. МП-01), Логвинов Денис (НН ІПСА, гр. КА-01) та Козлов Олексій (ФМФ, гр. ОФ-21ф).
Див. всі результати олімпіади.
Колектив кафедри математичного аналізу та теорії ймовірностей вітає переможців та призерів олімпіади та бажає подальших успіхів у навчанні та науковій роботі!